Presentació del llibre “Euskadi, crònica d’una desesperança”, d’Antoni Segura i Mas

Euskadi / Antoni SeguraDemà dijous 12 de març, a les 20h., tindrà lloc la presentació del llibre Euskadi, crònica d’una desesperança, d’Antoni Segura i Mas, a la recent inaugurada Llibreria Bertrand de Barcelona (Rambla de Catalunya, 37). A l’acte hi  intervindran, a part de l’autor, el periodista Antoni Batista, la professora d’història de la Universitat de Barcelona, Rosa Lluch, i el Conseller d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, Antoni Castells.

Antoni Segura i Mas (Barcelona, 1952), és catedràtic d’Història Contemporània i director del Centre d’Estudis Històrics Internacionals de la Universitat de Barcelona, ubicat a l’emblemàtic edifici del Pavelló de la República.  Ha treballat especialment en història del món actual i, en particular, dels conflictes al món islàmic i a Euskadi. A Euskadi, crònica d’una desesperança,  tracta la història del conflicte basc, des dels orígens de l’organització armada ETA fins avui.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.