Perill, bombardejos!

El dimarts 24 de març de 2009, a dos quarts de vuit del vespre, tindrà lloc al Museu d’Història de Catalunya (Pl. Pau Vila, 3) l’acte Perill, bombardejos! amb motiu del 71 aniversari dels atacs franquistes sobre Barcelona.

A l’acte, organitzat per la revista Sàpiens i el Museu d’Història de Catalunya, hi intervindran Joan Villarroya, catedràtic d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona, Agustí Alcoberro, director del Museu d’Història de Catalunya i  professor d’Història Moderna de la Universitat de Barcelona, i Jordi Creus, director de la revista Sàpiens.

vista_aeria_bcn1Aprofitem aquest acte per recordar-vos que la Biblioteca del Pavelló ha elaborat una pàgina web sobre Els Bombardeigs durant la Guerra Civil espanyola on trobareu una selecció de recursos existents a la biblioteca, així com un video realitzat amb material del nostre fons.

Si encara no heu visitat aquesta pàgina i el video, us recomanem donar-li una ullada i fer-nos arribar la vostra opinió!

Us recordem que si voleu estar informats puntualment d’aquests tipus d’actes i activitats, només cal que us subscriviu al nostre bloc. Només trigareu un minut! Cliqueu la icona i introduïu el vostre correu electrònic. Al cap d’una estona rebreu un missatge a la vostra bústia de correu amb el títol “Activate your Email Subscription to: Bloc de la Biblioteca del Pavelló de la República”. ‏Cliqueu l’enllaç que trobareu al cos del missatge i ja estareu susbscrits!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat, Recursos biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.