Presentació de “Nacionalisme i món sindical a Catalunya: 1974-1990”

Estem d’enhorabona: novament una tesis presentada per un dels nostres usuaris i realitzada amb fons de la nostra biblioteca veu la llum en forma de llibre!

ruaJosé Manuel Rúa Fernández, investigador del Centre d’Estudis Històrics Internacionals de la Universitat de Barcelona i actualment professor associat d’Història Contemporània a la Universitat Jaume I de Castelló va llegir la seva tesis Convergència Democràtica de Catalunya i el món sindical : 1974-1990 -dirigida pel professor Andreu Mayayo-, el 10 de gener de 2007, rebent la qualificació d’excel·lent cum laude.

El proper dimarts 2 de juny, a les 18:30 hores, tindrà lloc la presentació del llibre Nacionalisme i mon sindical a Catalunya: 1974-1990, fruit d’aquesta  tesi doctoral, al Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (C/Diputació, 284, Barcelona). En el decurs de l’acte intervindran el Sr. Rafael Hinojosa, expresident del CTESC, i José Luis López Bulla, conseller en representació del Grup Tercer. Tancarà l’acte l’autor del llibre, a qui aprofitem per felicitar des d’aquí!

Aquesta entrada s'ha publicat en Els nostres usuaris publiquen i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.