Mostra de fullets de teatre popular català a l’Edifici Històric de la UB

estiu09

L’Esquella de la Torratxa (11 de juliol de 1924)

Ha arribat l’estiu i un dels indrets fresquets i agradables que més ens agraden d’aquesta ciutat són el Pati de Lletres i el Pati de Ciències de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. En aquests dies de calor us recomanem que, si esteu pel centre, aprofiteu per fer una visita a aquestes dues joies amagades dins l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

I si desitgeu que la visita sigui ben completa us fem saber que les vitrines de la Biblioteca de Lletres -situada al mateix edifici històric- exposen una selecció de fullets de teatre popular català, un fons representatiu de la producció teatral que tenia un gran èxit popular a les acaballes del segle XIX i principis del XX. Si desitgeu conèixer més detalls de l’exposició, us recomanem que doneu una ullada al post Mostra de fullets de teatre popular català al Bloc de Lletres i que, sobretot, visiteu l’exposició. Teniu temps fins al setembre, així que no hi ha excusa possible!

Aquesta entrada ha esta publicada en Exposicions, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Mostra de fullets de teatre popular català a l’Edifici Històric de la UB

1. Josep ha dit:

Gràcies, companyes,