Després del filat: l’art espanyol a l’exili, 1939-1960

L’exposició Després del filat: l’art espanyol a l’exili, 1939-1960 ja ha arribat a València, i podrà visitar-se del 25 de febrer al 25 d’abril de 2010 al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València (Carrer Universitat, 2).

Es tracta d’una exposició itinerant organitzada per la Universitat de València, la Universitat de Saragossa, la Universitat de Còrdova, el Museo Extremeño e Iberoamericano de Arte Contemporáneo (MEIAC) i la Sociedad Estatal de Conmemoraciones Culturales (SECC)

Si aquesta Setmana Santa us animeu a visitar-la, trobareu més informació a la pàgina web de l’exposició. Ara bé, si no us hi podeu desplaçar, sempre tindreu la possibilitat de fer-nos una visita a la Biblioteca del Pavelló i consultar el catàleg de l’exposició Después de la alambrada: el arte español en el exilio 1939-1960, que tot just acaba d’arribar a la nostra biblioteca!

Aquesta entrada ha esta publicada en Exili, Exposicions, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Després del filat: l’art espanyol a l’exili, 1939-1960

1. Retroenllaç: “Art salvat”: exposició sobre el salvament del patrimoni artístic durant la guerra « Bloc de la Biblioteca del Pavelló de la República