Dues noves publicacions sobre el franquisme a l’Alt Penedès

L’Institut d’Estudis Penedesencs, gràcies a la mediació de Ramon Arnabat, un els nostres usuaris, ens ha fet arribar dues noves publicacions sobre el franquisme a l’Alt Penedès.

Es tracta de La repressió del primer franquisme a l’Alt Penedès, de Ramon ArnabatJesús Castillo i Daniel Sancho i de La postguerra en un municipi de l’Alt Penedès: Sant Sadurní d’Anoia (1939-1952), de Lluís Eroles i Salvador Llorac.

Des d’aquí volem donar les gràcies a l’Institut d’Estudis Penedesencs per mantenir-nos al dia de les seves novetats bibliogràfiques i felicitar-los també per la quantitat i la qualitat de la feina feta fins ara!

Aquesta entrada ha esta publicada en Els nostres usuaris publiquen, Franquisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.