Congrés internacional “La dictadura franquista: la institucionalització d’un règim”

Aquest proper dimecres, dia 21 d’abril, s’inaugura el Congrés Internacional “La dictadura franquista: la institucionalització d’un règim”, que tindrà lloc  del 21 al 23 d’abril a l’Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (C/ Montalegre, 6).

El congrés ha estat organitzat pel Centre d’Estudis Històrics Internacionals amb la col·laboració del Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona, i ha estat impulsat des del grup de recerca “El Franquisme a Catalunya: institucionalització del règim i organització de l’oposició”, amb l’objectiu de reflexionar sobre els processos de consolidació de la dictadura franquista des que es produeix el Cop d’Estat fins al reconeixement internacional del règim, abastant els àmbits polític, econòmic, social i cultural.

Podeu consultar el programa del congrés, així com la relació de les comunicacions presentades a la pàgina web del congrés. Des de la Biblioteca del Pavelló de República desitgem que aquesta iniciativa endegada pels companys del CEHI sigui tot un èxit!

Aquesta entrada ha esta publicada en CEHI, Cursos, jornades i congressos, Franquisme, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.