Obert el període de matrícula a Els Juliols!

Ja està oberta la matrícula als cursos d’Els Juliols 2010, els cursos d’estiu de la Universitat de Barcelona.

En aquesta catorzena edició, Els Juliols ofereixen un total de 53 cursos, que inclouen un ampli ventall de temes per escollir. Són cursos oberts a tothom i que, en la seva majoria, s’imparteixen a l’Edifici Històric de la UB, si bé també se’n fan en d’altres institucions de Barcelona (el MNAC i el CosmoCaixa) i en d’altres municipis de Catalunya.

Al web de Els Juliols trobareu tota la informació sobre els cursos, entre els que destacaríem el dedicat al fundador del CEHI, Jaume Vicens Vives. Universitat i política en temps difícils.

Enguany, el programa inclou també 4 cursos de la III edició de la Universitat d’estiu de les Dones, una universitat organitzada conjuntament entre la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat i que té per objectiu oferir una formació alternativa en matèria d’igualtat de gènere. Ens ha alegrat comprovar que en alguns d’aquests cursos hi participen usuàries del Pavelló de la República, com les professores Mary Nash o Dolors Marín.

Esperem que aquestes activitats siguin tot un èxit!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.