El préstec del nostre fons, un servei clau d’Alumni UB

Sovint rebem al Pavelló de la República la visita d’usuaris que volen gaudir del servei de préstec, però que ja no formen part de la nostra comunitat universitària.

Us recordem que, per a tots aquells que hagueu estat alumnes d’aquesta universitat, la UB posa al vostre abast Alumni UB, un servei que s’adreça al col·lectiu d’exalumnes amb l’objectiu de vincular-los de manera permanent com a membres de la comunitat UB.

Si formeu part d’Alumni UB podreu gaudir de diversos avantatges, entre els quals destaquem la possibilitat de continuar accedint al servei de préstec de les biblioteques de la Universitat de Barcelona, una facilitat a valorar si esteu porteu portant a terme algun projecte de recerca.

Trobareu tota la informació sobre aquest servei a la pàgina web d’ Alumni UB!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat, Serveis i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.