Acte d’homenatge al professor Jaume Vicens Vives

El proper dilluns 28 de juny, a les 12 del migdia, tindrà lloc l’Acte d’Homenatge “Jaume Vicens Vives i els estudiants d’Història a la Universitat de postguerra”, a l’ Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (C/ Montalegre, 6, 4a planta).

L’acte, organitzat pel Centre d’Estudis Històrics Internacionals –centre de recerca fundat per Jaume Vicens Vives-, s’emmarca dins el conjunt d’activitats organitzades per commemorar el centenari del seu naixement.

En l’acte hi intervindran M. Ángeles del Rincón -degana de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona-, Joan Oliver -director del Departament d’Història Contemporània de la UB-, Antoni Segura -director del CEHI-, l’historiador Jordi Nadal i Oller, i l’expresident de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Jordi Pujol.

Hi esteu tots convidats!

Aquesta entrada s'ha publicat en CEHI, Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.