Cartografies silenciades: espais de repressió franquista

A tots aquells afortunats que puguin gaudir del proper pont us fem una proposta que potser us interessarà. Es tracta d’una visita a la ciutat de València, on la passada setmana va inaugurar-se l’exposició fotogràfica d’Anna Teresa Ortega Cartografies silenciades: espais de repressió franquista, al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València (Carrer Universitat, 2) .

L’exposició, que podrà visitar-se fins al dia 7 de novembre de 2010,  es basa en una exhaustiva investigació en els arxius de l’exèrcit, l’Arxiu del Regne de València, el del Tribunal de Comptes i els arxius d’altres organismes que custodien documentació de diversa índole sobre la Guerra Civil. Anna Teresa Ortega va identificar en els fons d’aquests arxius  la localització exacta dels edificis i espais que van ser utilitzats com a camps de concentració o llocs de repressió durant i després de la sublevació franquista.

Nosaltres encara no l’hem visitada, per això agrairem enormement els vostres comentaris!

Aquesta entrada ha esta publicada en Exposicions, Franquisme, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.