Jornada sobre la “Revista de Catalunya”: 1924-2010

La Societat Catalana d’Estudis Històrics (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) i el Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona han organitzat, el proper dimecres 24 de novembre, la Jornada sobre la Revista de Catalunya ( 1924-2010).

La trobada, que té l’objectiu d’aprofundir en el coneixement i la significació de la revista per excel·lència de la societat catalana, de la qual suren amb qualitat aspectes sobre societat, ciències, història, pensament, etc, comptarà amb la participació d’alguns investigadors usuaris de la nostra biblioteca, com Josep M. Figueres, Agustí Colomines, Francesc Roca, Xavier Ferré Trill o Maria Campillo. Trobareu tota la informació sobre aquestes jornades en aquest tríptic.

Us recordem que podeu consultar números de la Revista de Catalunya a diverses biblioteques de la UB, així com exemplars digitalitzats dels anys 1924 a 1967 a Arxiu de Revistes Catalanes Antigues (ARCA).

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornada sobre la “Revista de Catalunya”: 1924-2010

1. Retroenllaç: Jornada sobre la “Revista de Catalunya”: 1924-2010 « Bloc de Lletres