V Congrés d’Història Agrària dels Països Catalans

Els propers dies 15 i 17 de desembre se celebrarà el V Congrés d’Història Agrària dels Països Catalans, dedicat en aquesta edició a “Els usos de l’aigua en la història. De l’antiguitat als nostres dies”.

Dins el marc d’aquest Congrés tindrà lloc l’Acte d’homenatge al Dr. Emili Giralt i Raventós -qui havia estat director del Centre d’Estudis Històrics Internacionals i a qui vam dedicar un post temps enrera-, que es realitzarà el dia 15 de desembre a les 19:30 a la  sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans (C/Carme, 47).

En aquest homenatge participaran Ramon Garrabou i Segura, catedràtic emèrit d’Història i Institucions Econòmiques, Salvador Giner, president de l’Institut d’Estudis Catalans, Antoni Giró Roca, president de la Xarxa Vives d’Universitats, Lourdes Cirlot Valenzuela, vicerectora d’Arts, Cultura i Patrimoni de la Universitat de Barcelona, un representant de la Conselleria d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya i Llorenç Ferrer, codirector de la Revista Estudis d’Història Agrària.

Trobareu el programa i altra informació que pot ser del vostre interès a la pàgina web del Congrés.

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.