V Cicle de cinema històric: Guerra i conflicte en el cinema

Tots els dimecres a partir del 23 de febrer i fins al 4 de maig de 2011, a les 16h, podreu gaudir d’una nova edició del Cicle de cinema històric: Guerra i conflicte en el cinema a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona

Aquest nou cicle de deu sessions ha estat organitzat   pel professor  Ignasi Garcés i Estalló, del Departament de Prehistòria, Història Antiga i Arqueologia  i ha comptat amb la col·laboració del  Cercle d’Humanitats Alumni UB.

Es tracta d’una activitat d’extensió universitària de lliure elecció.

Termini de matrícula: entre el 2 i el 23 de febrer. Places limitades. La inscripció s’ha de formalitzar a la Secretaria del Departament de Prehistòria, Història Antiga i Arqueologia.

Aquesta entrada ha esta publicada en Cinema, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.