Cicle de conferències “L’Església i els catòlics durant el franquisme”

Des del Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (GREF-CEFID) de la Universitat Autònoma de Barcelona ens han fet arribar aquesta informació sobre el cicle de conferències “L’Església i els catòlics durant el franquisme“.

Les sessions tindran lloc els dies 1 i 8 d’abril  de 2011 a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. Esperem que el programa que us detallem a continuació sigui del vostre interès.

Divendres, 1 d’abril de 2011, a les 12 h
“L’Església en el primer franquisme”, a càrrec de Julián Casanova (Universidad de Zaragoza)

Divendres, 8 d’abril de 2011, a les 10 h
“Les dissidències catòliques”, a càrrec de Rafael Díaz-Salazar (Universidad Complutense de Madrid)

“L’Església espanyola i el Vaticà després del Concili”, a càrrec de Giuliana Di Febo (Università degli Studi Roma Tre).

Vegeu una selecció de títols sobre aquesta temàtica que podeu trobar a la biblioteca del Pavelló.
Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Franquisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.