Conferència “Pasado y presente de las censuras”

El pròxim dimarts, 5 d’abril, a les 12 h, a la Sala de Juntes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, tindrà lloc la conferència “Pasado y presente de las censuras“, a càrrec del  senyor Manuel Peña Díaz, professor d’Història Moderna de la Universidad de Córdoba, qui ens parlarà sobre el passat i present de la censura en les diverses formes de manifestació.

Aquesta activitat ha estat organitzada per Exemplar, Grup d’Estudis del Patrimoni Bibliogràfic i Documental i per l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura. Amb el patrocini de Catalogus Librorum, cens de catàlegs espanyols de venda de llibres (dels orígens a 1840), projecte I+D+i del Ministerio de Ciencia e Innovación, i la col·laboració de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona.

Entrada lliure. Places limitades.

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.