Jornades d’actualització: “Història i gènere: de la II República a la transició a la democràcia”

El Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID) i l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Autònoma de Barcelona han programat per a aquest estiu la 4a edició de les Jornades d’actualització científica i didàctica.

Enguany sota el títol “Història i gènere: de la II República a la transició a la democràcia“, se celebraran de l’11 al 15 de juliol de 2011, als locals de l’ICE de la UAB a la Casa Convalescència de l’Hospital de Sant Pau (C/ Sant Antoni Maria Claret, 171, Barcelona).

Podeu formalitzar l’ inscripció fins al 30 de juny de 2011

Les jornades s’adrecen preferentment al professorat d’ensenyament secundari i tenen com a objectiu oferir un estat de la qüestió sobre el paper i el protagonisme de les dones al llarg del segle XX, tot dedicant particular atenció a les recerques recents.

Esperem que siguin del vostre interès.

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.