Congrés “Per Catalunya i la República. La guerra d’Espanya dins la guerra civil europea”

El Grup d’Estudis sobre República i Democràcia (GERD) del Departament d’Història Moderna i Contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona ha organitzat el Congrés Internacional Per Catalunya i la República. La guerra d’Espanya dins la guerra civil europea, tot coincidint amb el 75è aniversari de l’inici de la Guerra Civil Espanyola.

El congrés, que tindrà lloc a Barcelona entre el 5 i el 8 de juliol de 2011, pretén examinar diversos aspectes del conflicte, per ells mateixos i en el marc internacional. En aquesta línia, el comitè organitzador desitja posar l’èmfasi en els aspectes internacionals i, al mateix temps, estimular els elements de comparació entre la nostra història i l’europea, en referència als diversos temes que es tractaran.

Podeu consultar el programa actualitzat del congrés a la pàgina web del Departament d’Història Moderna i Contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Guerra Civil espanyola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.