Els Juliols 2011 ja són aquí!

Ja disposeu del programa d’Els Juliols, l’oferta de cursos d’estiu de la Universitat de Barcelona (UB). Enguany aquesta 15a edició està formada per 54 cursos, que tindran lloc del 4 al 22 de juliol de 2011.

Són cursos de 20 i 30 hores de durada distribuïdes al llarg d’una setmana, en torn de matí o de tarda. Bona part dels cursos es duen a terme a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, encara que també n’hi ha a altres llocs de la ciutat de Barcelona i en altres municipis.

A més, aquest programa incorpora diversos cursos específics, com els cursos de la Universitat d’Estiu de les Dones, una universitat d’estiu que té per objectiu oferir una formació alternativa en matèria d’igualtat de gènere.  I els cursos de la UBISS-University of Barcelona International Summer School, una oferta de cursos internacionals d’estiu de la Universitat de Barcelona.

Com ja sabeu els cursos d’Els Juliols formen part del conjunt d’activitats d’estiu de la Universitat de Barcelona. Podeu trobar més informació sobre  aquestes activitats a la pàgina web: www.ub.edu/estiu

A més, també s’organitzen activitats paral·leles als cursos com els vespres de la UB. Properament podreu trobar més informació sobre  aquestes activitats a la pàgina web: www.ub.edu/vespres/

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.