Relació de la Biblioteca del Pavelló de la República amb altres institucions culturals

Des de sempre la Biblioteca del Pavelló de la República ha estat molt interessada en establir vincles amb d’altres institucions tant públiques com privades que treballessin en camps d’interès similars al nostre. Creiem que cal crear una xarxa de complicitats i col·laboracions per tal d’aconseguir un millor rendiment del treball de tots.

Hi ha una gran quantitat de fundacions, centres de recerca, arxius, patronats, biblioteques, etc.,  que habitualment amb  pocs mitjans, fan una gran tasca de preservació, identificació, catalogació i difusió de la documentació que custodien.

Sense ànim de ser exhaustius perquè seria impossible en l’espai d’aquesta notícia, volem agrair a algunes de les institucions amb les que col·laborem habitualment la seva disponibilitat per fer-nos arribar les darreres publicacions, els intercanvis de material, les donacions, etc.

Son col·laboradors habituals per exemple: la Fundació Carles Pi i Sunyer, l’ Institut d’Estudis Penedesencs, la Biblioteca de l’Ateneu Barcelonès, el Instituto de Estudios Altoaragoneses, la Biblioteca de Catalunya, la Fundación 1º de Mayo, el CEDOC, el Consell de Mallorca, la Fundación Cipriano García, la Biblioteca Nacional, la Fundación Domingo Malagón, el Centre d’Estudis Ignasi Iglesias, l’Orfeó Català de Mèxic, la Fundació Josep Irla, la Indiana University, la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Institut Cervantes de Tolosa, la Biblioteca del Parlament de Catalunya, el Centre Català de Lausana, etc.

Moltes gràcies a tots per ajudar-nos a trobar vies de col·laboració beneficioses per a tothom, seguirem en contacte!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies de la biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.