XLIII Universitat Catalana d’Estiu

Us presentem una nova edició de la Universitat Catalana d’Estiu que com cada any se celebrarà a Prada (Conflent).

Entre els cursos de l’àrea d’història d’enguany us proposem El republicanisme: cultura política i exigència ètica, coordinat per  Jordi Casassas, professor de la Universitat de Barcelona, que es durà a terme del 21 al 24 d’agost de 2011 (de 9 a 12 del migdia)

En aquest curs es pretén d’estudiar sintèticament què ha estat i volgut representar des del món clàssic fins a l’actualitat la cultura republicana i ressaltar-ne els aspectes que la converteixen en un imperatiu ètic d’actuació en l’espai públic i com una forma avançada d’organització de la convivència i les activitats al si de les societats humanes.

Aprofitem aquesta notícia per recordar-vos que a la Biblioteca del Pavelló  podeu consultar el nostre fons sobre republicanisme i, alhora, us volem convidar a visitar el nostre recurs monogràfics sobre la Segona República, que fa poc ha estat actualitzat i ampliat i d’altra banda és un dels més consultats pels usuaris de la nostra biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat, Segona República espanyola i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.