Projecte: La Transición española en la prensa (1973-1987)

Avui us presentem un projecte de la Fundación Juan March, es tracta de l’arxiu hemerogràfic del professor Juan J. Linz: “La Transición española en la prensa (1973–1987)“.

L’arxiu està format per 76.000 retalls de premsa espanyola seleccionats durant la transició espanyola per Juan J. Linz, professor de la Universitatde Yale i membre honorífic del Consell Científic del CEACS, i la seva dona Rocío de Terán.

L’arxiu original es va organitzar en carpetes temàtiques sobre els esdeveniments, les opinions i les declaracions dels actors de la vida política, social i econòmica d’Espanya des de 1973 fins a 1987.

L’Arxiu Virtual Linz ha estat realitzat en el Centro de Estudios Avanzados en Ciencias Sociales (CEACS), que forma part del Instituto Juan March de Estudios e Investigaciones, fundació privada que té com a finalitat la realització d’estudis superiors i la promoció de la investigació científica.

Per consultar-lo, us podeu donar d’alta com a usuaris de l’arxiu i tant l’alta com la consulta, l’accés als articles i l’exportació dels resultats són serveis gratuïts.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat, Recursos web, Transició democràtica i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.