Us presentem el PUC… us interessarà!

El PUC o Préstec Consorciat és un servei gratuït que com a usuaris de les biblioteques de les institucions membres del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) us permet sol·licitar i tenir en préstec documents d’una altra biblioteca del CBUC.

Podeu sol·licitar els documents via web, a través del Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya(CCUC) o bé presencialment a la biblioteca on pertanyen els documents (préstec in situ).

Per fer-ho a través del CCUC, us heu d’identificar i indicar a quina biblioteca de la vostra institució voleu recollir el document. Al cap de pocs dies rebreu un correu electrònic que us informarà que teniu el document reservat durant 4 dies.

Els préstecs es poden renovar fins a 4 vegades, sempre i quan no hagin estat reservats per un altre usuari i la renovació es faci dins el termini del préstec.

Els documents es poden retornar a qualsevol de les biblioteques de la pròpia institució o bé a qualsevol de les biblioteques de la institució a la qual pertany el document.

Amb la voluntat de continuar amb la política de facilitar al màxim l’accés  als fons de la Biblioteca del Pavelló de la República, us informem que hem posat a la vostra disposició 14.624 documents  que fins ara es trobaven exclosos de préstec i que en aquests moments ja estan disponibles en el nostre catàleg.

Per a més informació, podeu consultar el web del CCUC i la guia d’ús del PUC.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.