Darreres publicacions amb documentació de la Biblioteca

Un cop més us informem d’alguns dels llibres que s’han publicat en els darrers mesos i que han comptat amb documentació de la Biblioteca del Pavelló de la República per a la seva elaboració.

En alguns casos la Biblioteca ha aportat principalment documentació gràfica: fotografies, reproduccions de material d’arxiu o de publicacions periòdiques, com és el cas de:

El movimiento de la fotografia obrera (1926-1939): ensayos y documentos. Madrid: MNCA Reina Sofia, 2011.

La Barraca: teatro y Universidad, ayer y hoy de una utopía. Madrid: ACE; Instituto del Teatro, 2011.

En altres casos, els investigadors han treballat amb els nostres fons per  preparar les seves publicacions, com per exemple:

Italia / Spagna: cultura e ideologia dal 1939 alla transizione, nuovi studi dedicati a Giuseppe Dessí. A cura di María de las Nieves Muñiz Muñiz i Jordi Gracia. Roma: Bulzoni, 2011.

L’arsenal i polvorí de l’Aeroport de Sabadell. Sabadell: Museus Municipals, 2011.

– Prat i Pons, Jaume.  Sumaríssim d’urgència 1643: la Guerra Civil dels germans Clarà (i Piñol). Girona: CCG, 2010.

Felicitats per la feina feta!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies de la biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.