Blog del CRAI Biblioteca del Pavelló de la república

Darreres publicacions amb documentació de la Biblioteca

Un cop més us informem d’alguns dels llibres que s’han publicat en els darrers mesos i que han comptat amb documentació de la Biblioteca del Pavelló de la República per a la seva elaboració.

En alguns casos la Biblioteca ha aportat principalment documentació gràfica: fotografies, reproduccions de material d’arxiu o de publicacions periòdiques, com és el cas de:

El movimiento de la fotografia obrera (1926-1939): ensayos y documentos. Madrid: MNCA Reina Sofia, 2011.

La Barraca: teatro y Universidad, ayer y hoy de una utopía. Madrid: ACE; Instituto del Teatro, 2011.

En altres casos, els investigadors han treballat amb els nostres fons per  preparar les seves publicacions, com per exemple:

Italia / Spagna: cultura e ideologia dal 1939 alla transizione, nuovi studi dedicati a Giuseppe Dessí. A cura di María de las Nieves Muñiz Muñiz i Jordi Gracia. Roma: Bulzoni, 2011.

L’arsenal i polvorí de l’Aeroport de Sabadell. Sabadell: Museus Municipals, 2011.

– Prat i Pons, Jaume.  Sumaríssim d’urgència 1643: la Guerra Civil dels germans Clarà (i Piñol). Girona: CCG, 2010.

Felicitats per la feina feta!