Exposició: “Cinema en temps de guerra, exili i repressió”

Malgrat que ja fa uns quants dies que va començar, us volem presentar l’exposició Cinema en temps de guerra, exili i repressió,  una iniciativa del Centre d’Investigacions Film-Història del Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona amb el suport del Memorial Democràtic, que es pot veure a Can Jonch, a Granollers, des del 4 de novembre fins al 22 de desembre de 2011.

La mostra s’estructura en quatre blocs:

• L’esclat del conflicte i la revolució
  • La producció durant la guerra
  • L’ocupació franquista: la repressió i l’exili
  • La producció cinematogràfica en català durant el franquisme.

Els visitants de Cinema en temps de guerra, exili i repressió podreu veure la reproducció de fotografies, cartells, cartes, carnets de premsa, programes de mà i altres objectes, així com documentació oficial de l’època.

Per a més informació sobre cinema, podeu consultar les obres que tenim a la Biblioteca del Pavelló de la República i també a altres biblioteques de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada ha esta publicada en Cinema, Exili, Exposicions, Franquisme, Guerra Civil espanyola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.