VI Lliga Interna de debat de la Universitat de Barcelona

Avui publiquem una notícia que no és de la temàtica relacionada amb el nostre bloc, però que ens ha semblat interessant perquè és una iniciativa de la Universitat de Barcelona i us la volem fer arribar.

Els propers dies 14, 15 i 16 de març  de 2012 s’organitza la VI Lliga Interna de debat de la Universitat de Barcelona.

Tots els estudiants matriculats a la UB tenen la oportunitat de participar-hi, per demostrar les seves habilitats d’oratòria i argumentació.

En una competició d’aquest tipus, els equips d’oradors debaten entre ells sobre un tema polèmic d’actualitat, que se’ls comunica amb 15 dies d’antelació. És tasca dels oradors seleccionar els millors arguments i exemples de la postura que han de defensar (a favor o en contra), exposar-los de forma convincent durant els minuts de què disposen i, finalment, rebatre els arguments dels seus oponents.

El debat de competició és una oportunitat excel·lent per a totes aquelles ments inquietes, que sempre busquen una resposta per tot, tenen un punt de vista original o les idees molt clares.

A més, els dies 27 i 28 de febrer de 2012, s’oferirà també un taller gratuït d’oratòria per als membres de la comunitat UB, on experts oradors compartiran la seva experiència sobre argumentació, debat i oratòria persuasiva.

Trobareu tota la informació sobre la lliga i el taller de debat al web de la lliga, des d’on us podeu inscriure. Per a qualsevol qüestió, també podeu escriure a l’adreça electrònica lligadebat@ub.edu.

Us animem a participar-hi!

Aquesta entrada s'ha publicat en Ens ha agradat, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.