Jornada d’homenatge al professor Gabriel Cardona

El Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI) i el Grup de Recerca i Anàlisi del Món Actual (GRANMA) de la Universitat de Barcelona organitzen la jornada Soldats, bombes i fusells. Una història militar del segle XX. Homenatge al professor Gabriel Cardona.

L’objectiu de la jornada es repensar funció de la història militar com a eina imprescindible d’interpretació del conjunt de procesos històrics propis de la contemporaneïtat.

La jornada tindrà llóc el proper dia 18 d’abril de 2012, de 9 a 20 h, a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia, Geografia i Història de la UB, i s’estructurarà entorn a quatre eixos que vertebraran quatre sessions de ponència i de debat, dedicades, respectivament a:  la Primera Guerra Mundial, l’espionatge  militar, la Segona Guerra Mundial i a la Guerra Civil espanyola.

Podeu consultar el programa i obtenir més informació en aquesta pàgina web que el CEHI dedica a la jornada o bé posar-vos en contacte amb l’organització per correu electrònic (cehi-congres@ub.edu). Així mateix, us informem que el període d’inscripció és obert fins a l’1 de març de 2012 i que la quota inscripció és de 30 €. La matrícula es formalitzarà a través d’ingrés bancari. Per als estudiants de la Universitat de Barcelona l’assistència al seminari està reconeguda amb 1 crèdit de lliure elecció.

Us animem a participar-hi!

Aquesta entrada ha esta publicada en CEHI, Cursos, jornades i congressos, Guerra Civil espanyola, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.