Estades de recerca a les universitats del Consortium for Advanced Studies (CASB)

El Consortium for Advanced Studies (CASB), format per diverses universitats nord-americanes en el marc del conveni signat amb quatre universitats catalanes (UAB, UB, UPC i UPF), convoca 4 ajuts, un per a cada universitat catalana, per tal de finançar estades de recerca (d’entre 1 i 4 mesos) per a joves professors-investigadors  a les següents universitats del Consorci: Brown University, University of Chicago, Stanford University, Columbia University i Northwestern University.

El termini per a la presentació de les sol·licituds finalitza el 10 d’abril de 2012.

En el següent enllaç trobareu tota la informació de la convocatòria i els formularis:

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès!

Aquesta entrada s'ha publicat en Ajuts, beques, premis..., Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.