Multilingüitza’t: 23 llengües al teu abast, des d’on vulguis i quan vulguis!

Us presentem un nou recurs que ofereix la Universitat de Barcelona per aprendre llengües per Internet sense tutorització, sense horaris, al vostre ritme.

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, per mitjà dels Serveis Lingüístics, ofereix als membres de la Universitat de Barcelona el programa Rosetta Stone, un mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot practicar i millorar totes les destreses lingüístiques.

Amb una llicència Rosetta Stone, l’usuari pot aprendre una o més de les 23 llengües que ofereix el programa: anglès americà, anglès britànic, alemany, francès, italià, àrab, coreà, grec, filipí (tagàlog), hebreu, hindi, irlandès, japonès, llatí, neerlandès, persa, polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, turc, vietnamita i xinès. El programa permet estudiar diverses llengües simultàniament.

S’ofereixen dues modalitats de llicència Rosetta Stone:

• Llicència semestral: del 2 de maig de 2012 al 28 d’octubre de 2012
  • Llicència anual: del 2 de maig de 2012 al 28 d’abril 2013

El preu per a membres de la UB és:

• Llicència semestral: 45 euros
  • Llicència anual: 80 euros

El preu per a llicenciats de la UB i altres* és:

• Llicència semestral: 70 euros
  • Llicència anual: 130 euros

(*) Els antics alumnes amb carnet d’Alumni UB obtindran un 10 % de descompte.

El període de matriculació serà del 16 al 25 d’abril de 2012. Aquells usuaris que no coneixen el programa Rosetta Stone poden demanar una llicència temporal de prova.

Podeu  formalitzar la matrícula i consultar més informació a la pàgina web: www.ub.edu/sl/rosetta .

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Multilingüitza’t: 23 llengües al teu abast, des d’on vulguis i quan vulguis!

1. berita terbaru ha dit:

The Vice President for Student and Language Policy, through the Language Services offers members of the UB program Rosetta Stone, a method of learning languages ​​on the Internet with which you can practice and improve all language skills.

M'agrada

2. Biblioteca ha dit:

Benvolguda,
    Moltes gràcies pel teu comentari.
    Efectivament, creiem que aquest mètode pot ser una eina molt útil per a la comunitat UB i des d’aquí animem als nostres usuaris a provar-lo!
    Cordialment,

M'agrada