Noves incorporacions del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República al Museu Virtual de la UB

Un total de 35 nous documents han estat incorporats a la col·lecció CRAI Biblioteca Pavelló de la República del Museu Virtual de la Universitat de Barcelona. Amb aquestes incorporacions ja són 111 el total de documents  d’aquesta col·lecció, que està formada per una selecció d’adhesius, segells, cartells, banderins i altra documentació ben significativa del fons de la biblioteca.

A més de poder visualitzar els objectes exposats en diversos formats i ordenats amb diferents criteris, el Museu es complementa amb una base de dades que permet fer diversos tipus de cerca.

El Museu Virtual és una bona manera de fer visible el conjunt de col·leccions de la Universitat de Barcelona.

Podeu accedir a les Col·leccions digitals del CRAI al Museu Virtual de la UB des del Web de la UB > Museu Virtual.

També podeu consultar les Col·leccions digitals del CRAI de la UB des del Web del CRAI > Patrimoni UB > Col·leccions digitals.

Aquesta entrada s'ha publicat en La Biblioteca difon el seu fons i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.