Jornades d’actualització científica i didàctica: “La guerra civil i la construcció de l’Estat franquista: noves aportacions”

El Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID) i l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Autònoma de Barcelona han programat per a aquest estiu la 5a edició de les Jornades d’actualització científica i didàctica, en aquest cas sota el títol La guerra civil i la construcció de l’Estat franquista: noves aportacions.

Les jornades se celebraran a Barcelona del 2 al 6 de juliol de 2012.

Des d’aquest enllaç us facilitem l’accés al programa i al formulari d’inscripció a les jornades.

Esperem que siguin del vostre interès!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Franquisme, Guerra Civil espanyola, Notícies d’actualitat i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.