Els Juliols de la UB

Des del nostre bloc us volem fer arribar la informació sobre Els Juliols, els cursos d’estiu de la Universitat de Barcelona. En aquest  enllaç, trobareu el programa dels cursos.

Els Juliols són cursos oberts a tothom, a estudiants universitaris i de secundària, a treballadors i treballadores que busquen formació o a persones que tan sols es proposen ampliar els seus coneixements.

Per poder-hi participar no es requereix cap requisit especial, més enllà de la curiositat i les ganes d’aprendre i de prendre part en aquesta activitat.

Els Juliols tenen una durada de 20 o 30 hores distribuïdes al llarg d’una setmana (excepte els marcats amb un asterisc al programa dels cursos), en torn de matí o de tarda. Bona part dels cursos es duen a terme a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, encara que, seguint la tendència dels darrers anys, també n’hi ha en altres llocs de la ciutat de Barcelona i en altres municipis. Enguany el programa està format per 39 cursos, que tindran lloc del 2 al 20 de juliol de 2012.

Precisament en el curs número 39: Walking through Barcelona, impartit per Sergi Martínez i Rigol, del departament de Geografia Humana de la Universitat de Barcelona, es farà una visita a l’edifici del CRAI Biblioteca Pavelló de la República, un dels punts de referència d’aquestes passejades històriques a través de la nostra ciutat.

Per a més informació i matrícula, podeu consultar el web www.juliols.ub.edu, o contactar al 934 035 880.

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.