Nous dispositius pels mòbils

El bloc torna de vacances i ens agradaria aprofitar l’inici de curs per donar-vos a conèixer dos nous dispositius per als mòbils que us poden ser d’utilitat.

Com a alumnes de la Universitat de Barcelona podeu rebre les qualificacions d’una manera ràpida, fàcil i immediata a través dels vostres dispositius mòbils, gràcies a l’aplicació gratuïta UB Avisos de qualificacions, que permet a l’estudiant conèixer a l’instant les notes que ha obtingut, mitjançant un avís al mòbil, en el mateix moment en què les notes s’incorporen al seu expedient acadèmic. Amb el mateix avís, a més, l’alumne pot saber el dia, l’hora i el lloc de la revisió d’examen en el cas de les qualificacions provisionals.

A partir d’ara es podrà consultar des de qualsevol lloc la totalitat de l’expedient acadèmic, tant del curs actual com de cursos anteriors,  les qualificacions provisionals i definitives de les convocatòries de gener, juny i setembre, dels ensenyaments de primer i segon cicle, de grau i de màster universitari.

Per descarregar-la, únicament cal seguir els enllaços següents:

Dispositius iPhone: www.ub.edu/ubapp/iphone

Dispositius Android: www.ub.edu/ubapp/android

Comunicar-vos també que ja es pot consultar el Catàleg del CRAI de la UB amb una versió adaptada per a dispositius mòbils.

Es tracta d’una adaptació del catàleg en línia que pot detectar automàticament des de quin dispositiu s’hi accedeix. Si es fa la consulta des d’un dispositiu mòbil mostra una visualització diferent de les pantalles de cerca, especialment adaptada per a aquests dispositius. Funciona amb Android, Blackberry i iPhone.

Només cal que entreu a cataleg.ub.edu des del mòbil, i ja podreu fer les consultes amb la nova versió.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat, Serveis. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.