Temps, Espai i Forma II Premi d’assaig de la Facultat de Geografia i Història

S’ha convocat el II Premi d’assaig Temps, Espai i Forma. Hi poden participar els estudiants que estiguin matriculats en qualsevol de les titulacions oficials de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.

La temàtica pot versar sobre totes les dimensions del pensament històric, arqueològic, antropològic, geogràfic i artístic. Es valoraran l’originalitat, la creativitat i la capacitat d’utilitzar les eines de les disciplines que s’ensenyen a la Facultat; com també el rigor, la claredat expositiva i la qualitat lingüística.

La dotació econòmica per a la categoria de grau i llicenciatura és de 450 euros i per  màster i doctorat de 650 euros.

S’han de presentar els treballs a la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat, al carrer Montalegre, 6-8, 08001, de Barcelona o al correu electrònic: xdhistoria@ub.edu i teniu temps fins el proper 31 d’octubre del 2012.

El premi es lliurarà en l’acte de Nadal del curs 2012-2013.

Si voleu més informació podeu consultar el díptic, dirigir-vos a la Facultat de Geografia i Història o bé trucar al telèfon: 93 403 77 28 /29.

Us animem a participar!

Aquesta entrada ha esta publicada en Ajuts, beques, premis..., Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.