“Rosetta Stone”: el mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet

Si recordeu, fa uns quants mesos, us vam parlar sobre el programa Rosetta Stone: el mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet. Podeu aprendre una o més de les 23 llengües que proposen: anglès americà, anglès britànic, alemany, francès, italià, àrab, coreà, grec, filipí (tagàlog), hebreu, hindi, irlandès, japonès, llatí, neerlandès, persa, polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, turc, vietnamita i xinès.

El programa permet estudiar diverses llengües simultàniament.

Els Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona us ofereixen novament la possibilitat d’obtenir la llicència per al període que va del 5 de novembre de 2012 al 30 d’abril de 2013 :

• Preu per a membres de la UB: 45 euros
  • Preu per a llicenciats de la UB i altres*: 70 euros

(*) Els antics alumnes amb carnet d’Alumni UB obtindran un 10 % de descompte.

El període de matriculació és del 19 al 29 d’octubre de 2012. Aquells usuaris que no conegueu el programa Rosetta Stone podeu utilitzar una llicència temporal de prova.

Per formalitzar la matrícula i obtenir més informació consulteu la pàgina web: www.ub.edu/sl/rosetta.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.