Guions de Ràdio Barcelona 1925-1946

La integració de noves col·leccions especials al Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC) continua incrementant-se regularment.

De les catalogades darrerament us volem destacar la col·lecció de guions de tota la programació diària des de l’any 1925 fins a l’any 1945, de la que primer va ser EAJ-1 Radio España de Barcelona , i que més tard es va anomenar Radio Barcelona.

Es tracta d’una documentació única per a reconstruir els primers trenta anys de vida de Radio Barcelona, l’emissora de ràdio més antiga dels Països Catalans i de tot l’Estat espanyol.

Els podeu consultar al Dipòsit Digital de Documents de la Universitat Autònoma de Barcelona, UAB.

Us recordem que al CRAI Biblioteca Pavelló de la República tenim nombrosa documentació sobre la història d’aquesta emissora, en monografies, publicacions periòdiques i material d’arxiu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.