Demà dimecres, dia 21 de novembre de 2012, tindrà lloc la III Jornada Parlem d’Euskadi. En memòria d’Ernest Lluch, en el 12è aniversari de la seva mort. Dedicada a Les altres víctimes i el seu paper en el nou escenari, està organitzada pel Centre d’Estudis Històrics Internacionals, amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch . L’acte es durà a terme de  9.30 a 20.00 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia, Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, al carrer Montalegre, número 6.

Des del nostre bloc us animem a assistir-hi! Consulteu el programa!

2 thoughts on “III Jornada parlem d’Euskadi. En memòria d’Ernest Lluch en el 12è aniversari de la seva mort

1. He cambiado de dirección de email. Antes era mgmn@ono.com. Ahora mgmorenonavarro@gmail.com.
    Gracia