El CRAI Biblioteca Pavelló de la República a BTV-Barcelona Televisió

logo_btvUs volem anunciar que demà dijous, dia 20 de desembre de 2012, el CRAI Biblioteca Pavelló de la República serà un dels protagonistes de les notícies de  BTV Barcelona Televisió. L’objectiu és donar a conèixer a la ciutadania tant l’edifici del Pavelló de la República com els fons i els serveis que ofereix la biblioteca.

El reportatge, filmat per la Televisió d’Horta-Guinardó, s’emetrà a les 12:05 h. i a les 14:50 h. Posteriorment, com és habitual en aquesta cadena, s’anirà emetent en diferents dates.

Si no el podeu visionar us recordem que també estarà disponible a www.btvnoticies.cat, a la secció del districte d’Horta-Guinardó.

Esperem que us agradi!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.