europa_cinema7L’Associació de Joves Historiadors i  Historiadores de la Universitat de Barcelona amb la col·laboració del Centre d’Estudis Històrics Internacionals de la UB i el Centre d’Investigacions Film-Història, organitza un nou curs de lliure elecció Llums, càmera… Europa! La construcció europea a través del cinema.
Tindrà lloc entre els dies 19 de febrer i el 7 de maig de 2013, els dimarts de 16.00 a 19.00 hores a l’ Aula Film-Història de la Facultat de Geografia i Història al carrer Montalegre, 6, 4a pl. El dirigeixen Antoni Segura i Mas, Òscar Monterde Mateo i Daniel Roig Sanz.

El termini de matriculació es va obrir el 15 de gener de 2013 i es tancarà el proper 19 de febrer de 2013. Us recordem que les places del curs són limitades i que el preu d’inscripció és de 35 euros.

Consulteu el  programa, us animem a participar-hi! Amb l’assistència al curs (mínim 80%) podeu obtenir un crèdit de lliure elecció de Grau.

Si voleu més informació contacteu amb la secretaria del curs: Associació de Joves Historiadors i Historiadores de la UB. Centre d’Estudis Històrics Internacionals de la UB (CEHI-UB). Pavelló de la República. Horari: de 9 a 14 h. (telèfon 93 428 37 96 ; correu electrònic joveshistoriadors@yahoo.com)

Aquesta entrada s'ha publicat en CEHI, Cinema, Cursos, jornades i congressos i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Nou curs de lliure elecció: “Llums, càmera… Europa! La construcció europea a través del cinema”

1. Harvey ha dit:

It’s hard to find your blog in google. I found it on 19 spot, you should build quality backlinks
    , it will help you to rank to google top 10. I know how to help you, just
    type in google – k2 seo tips