Congrés “Ayer y hoy en el teatro, cinema, televisión de España” al Trinity College de Dublin

trinityEl proper mes de juny tindrà lloc, a la Universitat de Dublin, el congrés Ayer y hoy en el teatro, cinema, televisión de Españaque oferirà l’oportunitat de reflexionar i debatre sobre el paper de la dona en la producció, direcció, escriptura, adaptació, subtitulació, càmera, animació, efectes especials, publicitat, banda sonora, actuació i altres temes afins.

Es durà a terme entre els dies 25, 26 i 27 de juny de 2013. L’organitza el Departamento de Filología hispánica de la Universitat de Dublin, Trinity College.

Per si us interessa teniu temps fins el 21 de març per enviar un resum (d’unes 250 paraules aproximadament), en anglès o castellà, amb una breu nota biogràfica a les organitzadores del Congres, Susana Bayó Belenguer i Jennie Rothwell (confhisp@tcd.ie).

S’acceptaran comunicacions d’investigadors i doctorands que no excedeixin els 20 minuts. El 15 d’abril es notificarà la confirmació de l’acceptació de les comunicacions.

Podeu obtenir més informació  sobre la inscripció, l’allotjament, el programa i les normes de publicació a la pàgina web del congrés:

Des del nostre bloc us animem a participar!

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.