Els propers dies 9 i 10 d’abril tindran lloc les Jornades Internacionals sobre el federalisme espanyol i atlàntic al segle XIX organitzades pel GRENS (Grup de Recerca en Estats i Nacions i Sobiranies) i l’Institut Universitari d’Història Jaume Vicens i Vives de la Universitat Pompeu Fabra.

diptic-jornades-abril_Página_1En aquestes jornades es pretén aprofundir en aspectes diversos de l’organització territorial i la vertebració de l’estat espanyol que es va iniciar al llarg del segle XIX i que actualment continua vigent.

El CRAI Biblioteca Pavelló de la República dins el conveni de col·laboració que té signat amb el GRENS i més concretament amb professor Josep Pich i Mitjana ha cedit diverses imatges del seus fons que seran mostrades en alguna de les ponències.

Si hi esteu interessats podeu consultar el cartell i el díptic informatiu. I si voleu més informació poseu-vos en contacte amb grup.grens@gmail.com o bé visiteu grens.weebly.com

Us animem a participar-hi. L’assistència a les jornades és gratuïta!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornades Internacionals sobre federalisme espanyol i atlàntic al segle XIX organitzades pel GRENS amb col.laboració del CRAI Biblioteca Pavelló de la República