Màster universitari en Història Contemporània i Món Actual UB-UOC. La construcció del present

masterUs volem recordar que teniu fins el proper dia 15 de juny per  fer la preinscripció al Màster universitari en Història Contemporània i Món Actual de la Universitat de BarcelonaUB i la Universitat Oberta de Catalunya UOC. La construcció del present, coordinat per la doctora Teresa Abelló i que pretén incidir en l’estudi de les dinàmiques socials i polítiques dels segles XIX i XX,  que ajuden a entendre la complexitat del món en què vivim.

El Màster ofereix s’ofereix en dues modalitats:

• presencial: una assignatura serà online i també hi ha la possibilitat de cursar un 30% dels crèdits online.
  • virtual: 100% online.

Les classes i tutories presencials es desenvoluparan en horari de tarda a la Facultat de Geografia i Història de la UB i la docència online es farà a través del Campus Virtual de la UOC.

Si us interessa podeu consultar el pla d’estudis. És la etapa formativa necessària per a totes aquelles persones que vulgueu tenir accés als estudis de Doctorat!

Per a més informació podeu contactar amb masterhistoriaub.uoc@ub.edu.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.