Els nostres usuaris publiquen…

Un cop més us informem d’alguns dels llibres que s’han publicat en els darrers mesos i que són obra dels usuaris i amics del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República:

• Nash, Mary. La emoción del diálogo con la gente del pasado. Una conversación con Natalie Zemon Davis. A Història Social. 2012 (1), nº75. Mary Nash també s’encarrega de coordinar i fer la presentació del dossier d’aquest número de la revista dedicat a Natalie Zemon Davis.
  • Geografías del exilio republicano español. Centre for the Study of Hispanic Exile. Department of Hispanic Studies, University of Birmingham. 2012. Amb articles de Lola Harana “Los barcos-hospital franceses: los otros barcos del exilio” i Elisenda Barbé Pou “Organización e iniciativas de los exiliados republicanos catalanes en la república dominicana: El “club català””.
  • Lorenzo Rubio, César. Carceles en llamas. El movimiento de presos sociales en la transición. Barcelona : Virus Editorial, 2013. El nostre usuari i amic César Lorenzo en aquesta obra desenvolupa la seva Tesi Doctoral sobre les presons franquistes i els moviments de presos. Utilitza material de la COPEL (Coordinadora de Presos en Lucha) dels nostres fons.
  • Segura i Mas, Antoni. Crònica del catalanisme : de l’autonomia a la independència. Barcelona : Angle Editorial, 2013. El director del Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI) explora la història de Catalunya i l’evolució del Catalanisme i la societat civil  des de la Renaixença fins al moment present.

Des del nostre blog els felicitem i els encoratgem a seguir investigant i publicant malgrat els temps de crisi!

Aquesta entrada ha esta publicada en Els nostres usuaris publiquen. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.