Jornades acadèmiques “La fi de la Belle Époque i la Gran Guerra” amb la col·laboració del CRAI Biblioteca Pavelló de la República

Els propers dies 7 i 8 d’abril de 2014 es celebraran unes Jornades Acadèmiques a la Universitat Pompeu Fabra que porten per títol La fi de la Belle Èpoque i la Gran Guerra.

Es tracta d’unes sessions de treball organitzades pel GRENS, el Grup de Recerca en Estats i Nacions Sobiranes i l’Institut Universitari d’Història Jaume Vicens Vives.

A les jornades hi participaran, presentant les seves ponències,  professors d’altres universitats catalanes com Giovanni Cattini del Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona.

El CRAI de la  UB, a través de la Biblioteca del Pavelló de la República va signar l’any 2013 un conveni de col·laboració amb el Grup de Recerca GRENS amb resultats molt positius i diversos projectes en perspectiva dels que ja us anirem informant.

Podeu consultar el cartell i el díptic informatiu de les Jornades. Us recordem que l’assistència és gratuïta i us animem a participar-hi!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.