Medicina_cartell_abrilEls nostres companys del CRAI Biblioteca Medicina, juntament amb la Unitat d’Història i Ètica Mèdica, organitza l’exposició Centenari de la Mancomunitat de Catalunya (1914-1924): l’Obra Sanitària. La mostra s’emmarca dins del Cicle de Conferències i Exposicions  “Medicina i Societat” del curs 2013-2014 que organitza la Facultat de Medicina (Campus Clínic).

L’exposició,  que es podrà visitar al vestíbul de la Facultat des del 22 d’abril al 20 de juny de 2014, vol destacar els projectes i  la voluntat de modernització de Catalunya en l’aspecte sanitari, per part de la Mancomunitat de Catalunya, que van ser i han estat els pilars de la medicina i la sanitat a Catalunya al llarg del segle XX.

Complementa aquesta exposició la conferència que tindrà lloc el proper dia 30 d’abril a les 19h amb el tema El projecte sanitari del Noucentisme a càrrec del Dr. Ferran Sabaté i Casellas, professor d’Història i Ètica Mèdica de la Universitat de Barcelona, a l’Aula 2 de la Facultat de Medicina (Campus Clínic).

El CRAI Biblioteca Pavelló de la República ha col·laborat en aquesta mostra amb la cessió de fons de la nostra col·lecció de llibres:

i cartells:

El Servei d’Estudis Sanitaris de La Mancomunitat de Catalunya Davant de L’epidemia de Grip Actual Creu Necessari Assenyalar Les Mesures Més Importants per a Evitar Sa Difusió I Gravetat Cal Afirmar Primer Que Está Perfectament Comprovat Que La Epidemia És ([Barcelona] :: Institut d’Estudis Catalans, 1918).

Des del nostre blog us animem a visitar-la!

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El CRAI Biblioteca Pavelló de la República col·labora en l’exposició “Centenari de la Mancomunitat de Catalunya (1914-1924): l’Obra Sanitària”del CRAI Biblioteca de Medicina

1. Retroenllaç: La Mancomunitat de Catalunya als fons del CRAI Biblioteca Pavelló de la República | Blog de la Biblioteca del Pavelló de la República