Publicacions amb material del CRAI Biblioteca Pavelló de la República

Avui us tornem a mostrar les novetats bibliogràfiques que darrerament han sortit publicades i que han utilitzat material dels nostres fons: fotografies, reproduccions de material d’arxiu o de publicacions periòdiques…

• Paola Mazzocchin. Franchismo e identità femminile. relatore: prof. Luciano Casali ; correlatrice: prof. Dianella Gagliani. Tesi de màster – Alma Mater Studiorum Università di Bologna, Scuola di lettere e beni culturali, 2012-2013. La investigadora italiana va passar bona part de l’estiu del 2012 treballant a la nostra biblioteca per poder acabar la seva tesi.
  • Núria Pastor. Club de Golf St. Cugat : 1914-2014. [Barcelona] : Club de Golf Sant Cugat, 2014, amb diverses imatges del nostre fons relatives a la història d’aquest club esportiu.

Felicitacions per a tots ells per la feina feta. Esperem tornin de nou al CRAI Biblioteca Pavelló de la República per a seguir investigant i publicant!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat, Notícies de la biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.