Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca Pavelló de la República

Com cada mes us presentem una selecció de les novetats bibliogràfiques que han arribat al CRAI Biblioteca Pavelló de la República. Seguim amb la nostra política d’intercanvi que fa possible incrementar els nostres fons. Són moltes les donacions particulars que anem rebent. A tall d’exemple, destaquem la de la professora del Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona Paola Lo Cascio.

Recordeu que podeu consultar el llistat complet de novetats al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona , així com subscriure-us al fil RSS.

Utilitzeu el  Servei de Prèstec per endur-vos el llibre que us interessi a casa i, com sempre, us convidem a venir a la biblioteca: d’aquesta manera podreu gaudir de la totalitat dels nostres fons!

novetats_novembre2014

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies d’actualitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.