Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca Pavelló de la República

El CRAI Biblioteca Pavelló de la República us presenta la selecció de les novetats bibliogràfiques del mes de gener. Com podreu comprovar, a partir d’ara, trobareu aquesta tria a Pinterest, xarxa social que permet trobar, filtrar, organitzar i compartir imatges.

En un altre post del nostre bloc ja vam parlar sobre aquesta xarxa en relació a Europeana, el portal d’accés obert al patrimoni cultural i científic d’Europa, que difon  imatges de les col·leccions digitals del CRAI de la Universitat de Barcelona precisament a través de Pinterest, on trobareu, per exemple, el taulell sobre Spanish Civil War Campaings &Posters amb imatges seleccionades de cartells de la Guerra Civil, alguns dels quals pertanyen als nostres fons.

Com sempre, podeu consultar el llistat complet de novetats al catàleg del CRAI de la Universitat de Barcelona , així com subscriure-us al fil RSS.

Esperem gaudiu d’aquest nou format!

pinterest_b

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies d’actualitat, Novetats bibliogràfiques: hem triat… i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Novetats bibliogràfiques del mes al CRAI Biblioteca Pavelló de la República

1. Retroenllaç: Nova col·lecció de postals sobre l’època franquista (1939-1975) del CRAI Biblioteca Pavelló de la República a Pinterest | Blog de la Biblioteca del Pavelló de la República

2. Retroenllaç: Nova col·lecció del CRAI Biblioteca Pavelló de la República a Pinterest | Blog de la Biblioteca del Pavelló de la República