Vols col·laborar amb Sidbrint?

SIDBRINT-Logo (1)Estem buscant col·laboradors per treballar desinteressadament amb SIDBRINT, el portal sobre les Brigades Internacionals que té com a principal objectiu  la digitalització de la memòria històrica de la Guerra Civil espanyola, dels brigadistes i de les Brigades Internacionals.

Si recordeu ja us hem parlat amb anterioritat d’aquest portal que es va presentar el passat dia 20 de novembre a  la III Jornada sobre Biblioteques patrimonials que es va celebrar a lAteneu Barcelonès, tot i que encara no s’ha fet una presentació oficial doncs el projecte es troba en fase de producció.

Creat per un grup de recerca de la Universitat de Barcelona i centralitzat al CRAI Biblioteca Pavelló de la República, a SIDBRINT  necessitem persones que vulguin ajudar-nos a introduir informació seguint unes pautes que us explicaríem en una sessió de formació que estem programant per finals de febrer o principis de març.

Si hi esteu interessats ens podeu enviar un correu a : sidbrintproject@gmail.com.

Animeu-vos a col·laborar! pot ser una experiència molt enriquidora!

Aquesta entrada s'ha publicat en Guerra Civil espanyola, Notícies d’actualitat, Recursos web i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Vols col·laborar amb Sidbrint?

1. Retroenllaç: Presentació del portal SIDBRINT a la Universitat de Barcelona | Blog de la Biblioteca del Pavelló de la República