Jornades Catalanisme, regionalisme i federalisme. A redós de l’establiment del centenari de la Mancomunitat amb suport del CRAI Biblioteca Pavelló de la República

Els propers dies 9 i 10 de març el Grup de Recerca en Estats, Nacions i Sobiranies (GRENS) de l’Institut Universitari d’Història Jaume Vivens Vives de la Universitat Pompeu Fabra organitza les Jornades Catalanisme, regionalisme i federalisme. A redós de l’establiment del centenari de la Mancomunitat que compten amb el suport del CRAI Biblioteca Pavelló de la República.

Tindran lloc a la Sala Albert Calsamiglia, del Campus de la Ciutadella de la UPF (dia 9) i a la Biblioteca Arús(dia 10) i  hi participen entre d’altres els professors del Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona Agustí Colomines, autor del llibre Pàtria i Progrès. La Mancomunitat de Catalunya 1914-1924Santi Izquierdo que parlarà sobre el procés constitutiu de la Mancomunitat, Carles Santacana, que tractarà el tema de la política esportiva de la Mancomunitat, Jordi Casassas que parlarà sobre els intel·lectuals i la Mancomunitat i Giovanni Cattini que tractarà el tema Mancomunitat i Franquisme.

Per a les inscripcions dirigiu-vos a: grup.grens@gmail.com.

Us animem a participar-hi!

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, jornades i congressos, Notícies d’actualitat i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.